Vores spilleregler
Vores spilleregler
Forsiden > Information & FAQ > Vores spilleregler
Billede til ONLINE BOOKING- OG MEDLEMSREGLER
Billede til ONLINE BOOKING- OG MEDLEMSREGLER

ONLINE BOOKING- OG MEDLEMSREGLER


1. MEDLEMSKAB

  • Hvert medlem/bruger får et medlemsnummer og en pinkode. 
  • Alle aktive medlemmer skal have et medlemsarmbånd. Armbåndet skal have tilknyttet foto og to fingeraftryk. Sportsbooking tager foto.
  • Du skal logge ind med dit medlemsarmbånd, hver gang du møder i Sportscenter Danmark.
  • Husk at rette dine stamoplysninger online ved ændring af navn, efter-navn, adresse, telefonnummer og e-mail.

 

SPECIELT FOR NETS-MEDLEMMER

  • NETS medlemmer betaler kr. 149.- i indmeldelsesgebyr. 
  • Forældre skal betale og underskrive medlemskabet for børn og unge
  • under 18 år.
  • NETS-medlemskab er bindende for løbende måned + 2 måneder ved opstart (garantiperiode).
  • Efter en garantiperiode fortsætter aftalen automatisk, hvis du ikke selv opsiger aftalen.
  • Opsigelse skal ske online eller via mail til sportsbooking@vejenic.dk.
  • Opsigelsesvarsel: Løbende måned + 1 måned. 
  • Du er selv ansvarlig for at tilmelde din betaling for medlemskab til korttræk.
  • Der opkræves kr. 25.- for udsendelse af girokort.
  • Skift af bank og/eller kontonr. skal du selv ændre i banken.

 

SPECIELT FOR GRUPPE MEDLEMMER

  • Dan en gruppe på mindst 5 personer og opnå fordelagtige medlemspriser ved All medlemskab. 
  • Hvert medlem betaler eget medlemskab. 
  • Der skal være én gruppeansvarlig.
  • Du kan mikse flere forskellige All medlemskaber i gruppen.
  • Opsigelsesvarsel: Løbende måned + 1 måned.

 

SPECIELT FOR KLIPPEKORT

  • Klippekort er gældende i 3 år fra købsdato. 

 

2. PRISER

  • Der henvises til seneste gældende prisliste på www.sportscenterdanmark.dk
  • NETS prisstigninger kan ændres med 60 dages varsel. 
  • Prisstigninger ved øvrige priser kan ændres med 8 dages varsel. 

 

3. MEDLEMSARMBÅND

  • Indmeldelsesgebyret inkludere et medlemsarmbånd, der skal benyttes til ankomstregistrering, skabe og køb.
  • Det er muligt at handle på kredit med medlemsarmbånd:
  • Max kredit for 18-24 årige kr. 1.000.- 
  • Max kredit for 25+ årige kr. 2.000.-
  • Du skal selv tilmelde til korttræk.
  • Du får kr. 40.-  retur, ved returnering af armbånd.
  • Mister du dit armbånd skal det spærres i Sportsbooking. Nyt armbånd koster kr. 100.-
  • Der opkræves kr. 25.- for udsendelse af girokort.
  • Har du glemt dit armbånd til træning opkræves kr. 15.- i gebyr + kr. 40.- i depositum for armbånd.

 

4. ÅBNINGSTIDER 

  • Se åbningstider i på www.sportscenterdanmark.dk
  • Sportscenter Danmark kan, uden kompensation, holde lukket for aktiviteter ved planlagte reparationsopgaver med 30 dages varsel.
  • Sportscenter Danmark forbeholder sig ret til ændringer i åbningstider og holdaktiviteter. 

 

5. EVENTS

  • Sportscenter Danmark tilbyder events og workshops i løbet af året se mere på www.sportscenterdanmark.dk eller infotavlerne i centret.
  • Sportscenter Danmark forbeholder sig ret til at ændre skemalagte timer ved events.  

 

6. AFLYSNING/ÆNDRING

  • Holdtræningen gennemføres ved min. 4 deltagere. 
  • Vi forbeholder os retten til at aflyse, hvis der er færre tilmeldte. Husk at tilmelde dig SMS-service.
  • Der kan i lavsæson være perioder, hvor holdaktiviteter ikke tilbydes.
  • Sportscenter Danmark har ret til ændringer i forhold til intruktør, tider, lokaler og udstyr. 
  • Sportscenter Danmark tager forbehold for force majeure.

 

7. MEDLEMSKAB I BERO/PAUSE

  • Berosætning af medlemskab skal ske online.
  • Varighed af berosætning er minimum fire uger og maksimum seks måneder. 
  • Det er ikke muligt at sætte et medlemskab i bero med tilbagevirkende kraft.
  • Der opkræves et ekspeditionsgebyr på kr. 50.-  når et medlemskab sættes i bero eller ændres.
  • Abonnementet kan ikke opsiges i bero perioden.
  • Medlemskabet aktiveres automatisk efter aftalt slutdato af berosætning.

 

8. VÆRDIGENSTANDE

  • Sportscenter Danmark har ikke ansvar for tab af medlemmernes værdigenstande, tyveri og/eller skader. 

9. HELBREDSTILSTAND

  • Du er selv ansvarlig for din helbredstilstand i forbindelse med aktiviteter i Sportscenter Danmark. 
  • Vi anbefaler at få foretaget et helbredstjek inden træning.
  • Benyttelse af faciliteter i Sportscenter Danmark sker på eget ansvar.
  • Sportscenter Danmark kan ikke holdes ansvarlige for personskader eller skader i øvrigt.

 

10. TRIVSELSREGLER OG TRÆNINGSFORSKRIFTER

  • Medlemmer skal følge gældende trivselsregler og andre anvisninger, herunder også de, som meddeles skriftlig eller mundtligt af Sportscenter Danmarks’ personale. 
  • Faciliteter forlades efter gældende regler og som du selv ønsker at modtage dem. 
  • Der må ikke udøves kommerciel virksomhed eller konkurrerende aktiviteter i Sportscenter Danmark, såsom holdaktiviteter, træningsvejledning, personlig træning eller kostvejledning mfl. af andre eller anden virksomhed uden Sportscenter Danmarks forudgående skriftlige tilladelse - profit eller non profit.

 

11. UDELUKKELSE AF MEDLEM

  • Sportscenter Danmark forbeholder sig retten til, uden angivelse af årsag, omgående at opsige en indgået aftale. Ved opsigelse tilbagebetales uudnyttede forudbetalinger. 
  • Ved udelukkelse pga. brud på regler f.eks. udlån af armbånd, tilbagebetales evt. forudbetalinger ikke.
  • Hvis et medlem/firma ikke betaler medlemskabet rettidigt, bliver medlemmet udelukket fra træning indtil betaling er modtaget. 
  • Rykkergebyr kr. 50.-.


ANTIDOPING DANMARK
Sportscenter Danmark er medlem af Antidoping Danmark. Som medlem i sportscenter Danmark kan du blive udpeget til dopingkontrol af kontrollanter fra Anti Doping Dan-mark (ADD). Dette indebærer at du skal aflægge en urinprøve inden du forlader centret. Prøven kan ikke afgives på et senere tidspunkt. Und-lader du at gennemføre kontrollen, eller testes du positiv, er sanktio-nen udelukkelse i mindst 2 år fra Sportscenter Danmark samt alle andre centre, som har en samarbejdsaftale med ADD. Din sanktion vil være registreret i Dopingregistret, indtil den udløber. 

 

12. BØRN

  • Børn under 8 år skal følges med en 14+ år i svømmehallen. Børnene skal kunne klare sig selv. Fra 9 år må børn tage i svømmehallen selv, hvis de kan svømme og omklæde på egen hånd.
  • Børn mellem 8-14 år må ikke træne selv, de skal være ifølge med en voksen 18+ år samt være All familie medlem for at træne i vores træningcentre.
  • Unge fra 14+ år må træne selv og kan blive medlemmer af vores træningscentre, med godkendelse fra en voksen 18+ år.

 

13. 67+ MEDLEMSKAB

  • For at opnå fordelen skal du modtage folkepension eller førtidspension, førtidspensionister skal fremvise gyldigt førtidspensionistbevis. Det er ikke muligt at opnå samme fordel, hvis du er på tidlig pension eller seniorpension.

14. ONLINE BOOKING

  • Pinkoden er dit navns forbogstaver med BLOKBOGSTAVER samt din fødselsdag - dato XX, måned XX, og år XXXX. 

 

ÆNDRING AF PINKODE

  • Du kan ændre din pinkode online i menuen "medlemsoplysninger". 

 

AKTIVITETSBOOKNING

  • Holdtræning: 10 bookinger op til 21 dage frem.
  • Squash: 4 bookinger op til 21 dage frem.
  • Badminton: 4 bookinger op til 21 dage frem.
  • Padel: 2 bookinger op til 12 dage frem.
  • Tennis: 4 bookinger op til 6 dage frem. 


MØDETIDER
Indtjek skal ske senest 10 min. før holdstart/booking. Ved for sent indtjek til holdtræning overgår bookingen automatisk til ventelisten.

 

VENTELISTE

  • Der findes ventelister til de forskellige holdtræninger. Når du tilmeldes venteliste, kan du vælge at modtage sms info. for ved ledig plads. 
  • Står du på venteliste kan du deltage på holdet, såfremt der er en ledig plads ved holdstart. Rækkefølgen fra ventelisten anvendes.

 

AFBOOKING
Afbookning på holdtræning skal ske 3 timer før holdstart, efter pålægges gebyr på kr. 15.- ved afbooking - men afbook gerne senere, så en anden kan få glæde af pladsen på holdet.

 

VED UDEBLIVELSE FRA HOLD,
TRODS ANKOMSTREGISTRERING,
OPKRÆVER VI KR. 30.-  PR. GANG 


ANKOMSTREGISTRERING

  • Du skal altid ankomstregistrere dig med medlemsarmbånd, når du benytter Sportscenter Danmarks faciliteter og skal være aktiv.
  • Hvis du ikke ankomstregistrere dig, anser vi dig som udeblevet.  
  • Du kan tidligst ankomstregistrere dig tre timer før holdstart.
  • Skal du på to hold i træk, ankomst-registrerer systemet dig automatisk på hold nr. to – begge hold indenfor interval på 3 timer.

15. INFORMATIONER
Informationer sendes ud via vores mailsystem, derfor er det vigtigt at vi har din rigtige e-mailadresse. Har du fravalgt at modtage nyheder, vil du ikke modtage besked om evt. aflysninger, varslinger og anden vigtig information.



Der tages forbehold for evt. fejl og ændringer.
Find os på
Vejen Idrætscenter
Kontakt
  • Vejen Idrætscenter
  • 75360500
  • Kontakt
  • CVR: 16325228
Kontakt
  • Vejen Idrætscenter
  • 75360500
  • Kontakt
  • CVR: 16325228
Find os på
Udviklet af Globus Data | Cookie indstillinger